Қазақстан-Британ Техникалық Университетінің АТ және инжиниринг мектебі негізінде бейне ойындарды әзірлеу және зерттеу зертханасы
Learning Passport платформасында "Бейне ойындарға кіріспе және геймификация" тегін онлайн курсын өтіңіз! UNICEF-пен бірлесіп жасалған.
Команда
Александра Кнышева
Зертхана директоры
a.knysheva@kbtu.kz
Александр Мезин
Жетекші менеджер
a.mezin@kbtu.kz
Дмитрий Тучашвили
Аға ғылыми қызметкер
d.tuchashvili@kbtu.kz
Назым Жұмабаева
Кіші ғылыми қызметкер
n.zhumabayeva@kbtu.kz
Алмасхан Баймышев
Доцент
a.baimyshev@kbtu.kz
Вячеслав Байрамов
Лектор
v.bairamov@kbtu.kz
Юлия Сутченко
Аға оқытушы
y.sutchenko@kbtu.kz
Александра Кнышева
Зертхана директоры
a.knysheva@kbtu.kz
Александр Мезин
Жетекші менеджер
a.mezin@kbtu.kz
Дмитрий Тучашвили
Аға ғылыми қызметкер
d.tuchashvili@kbtu.kz
Назым Жұмабаева
Кіші ғылыми қызметкер
n.zhumabayeva@kbtu.kz
Алмасхан Баймышев
Доцент
a.baimyshev@kbtu.kz
Вячеслав Байрамов
Лектор
v.bairamov@kbtu.kz
Юлия Сутченко
Аға оқытушы
y.sutchenko@kbtu.kz
Жұмыс бағыттары
Геймдев қауымдастығы үшін ашық білім беру іс-шараларын ұйымдастыру
Білім беру
Ойын проекттерінің менторингі
Студенттер мен түлектер үшін тағылымдамалар мен жұмыс орындарын ұйымдастыру
Әлеуметтік маңызды қызмет
Ғылыми-практикалық қызмет
Жазғы мектеп
КБТУ базасында ойын әзірлеу бойынша қысқа интенсив курсы өткізіледі.
2022 жылы 100-ден астам қатысушылар.
Әріптестер: Abertay University, Garena, Wargaming, Epic Games, Meloman MARWIN.
Портфолио
Менторинг бағдарламасы
Ойындарды шынайылыққа айналдыру:
Студенттік командаларға менторлық қолдау көрсету арқылы біз оларға арман ойындарын шығаруға көмектесеміз.
Қазіргі уақытта әр түрлі жанрлар мен платформалардағы ойындары бар 10 команда менторлықта.
LEVEL UP
ЮНИСЕФ қорымен бірлесе отырып, геймификация және ойын әзірлеу бойынша онлайн курс әзірленді.
Алғашқы ағымда 700-ден астам қатысушылар.
КБТУ базасында 50 қатысушыға арналған 3 күндік марафон.
Үздік жоба қолдау көрсетіліп, UniSat курсын жақсарту үшін жүзеге асырылады.
Қазақстан геймердің көзімен
Қазақстан жайлы 7 ойынды және видео ойындар арқылы Қазақстанды ұғынуға бағытталған басқа белсенділіктерді біріктірген әсерлі ойын аймағы: 4 компьютерлік ойын, VR-квест, 2 үстел ойыны, “қазақ киберпанк” стиліндегі AR-фотоаймақ.
Жасанды Интеллект жасаған “Егер танымал видео ойындардың әрекеті Қазақстанда болса” суреттер көрмесі
Жоба 2023 жылы қарашада IT Fest аясында жүзеге асырылды және басты республикалық БАҚ-та атап өтілді.
Қазақстан тарихы бойынша квест
Тапсырыс беруші: kazquest.kz
Meta Quest платформасына арналған Қазақстан тарихы бойынша VR-квест
Б.з.д. 900 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтиды
6 деңгейдегі ерекше жұмбақтар.
Программа менторинга
IZ — 2D RPG игра, основанная на тюркских мифах и сказках в сеттинге 15 века в казахских степях.
Yes, &? - детектив в стиле ART DECO и NOIR с сочетанием 2D и 3D визуалов.
Multiverse arena - пошаговая стратегическая игра, вдохновленная механиками Dungeons & Dragons 5-й редакции.
The Last Memory - детективная игра от первого лица для ПК, действие которой происходит в Алматы 90-х годов.
Әр түрлі керемет нәрселер жасауға дайын команда іздейсіз бе?
Білім беру бағдарламалары
КБТУ-да оқып және біздің курстарымызға қосылғыңыз келе ме? Төмендегі тізімнен пәндерді таңдап, сіз оларға Пәндерге тіркелу кезеңінде немесе Add/Drop аптасында тіркеле аласыз.
Бакалавриат бағдарламасы аясында таңдаулы пәндер
Компьютерлік графика
Ойын әзірлеу
Ойын дизайны мен ойын әзірлеуге кіріспе
Егер сіз әрдайым ойындар жасағыңыз келсе, бірақ қайдан бастау керектігін білмесеңіз, осыны таңдаңыз. Сіз ойын студиясындағы әртүрлі бөлімдер мен олардың қалай бірігіп жұмыс істейтінін үйренесіз, ойындарды талдау және оларды не үшін қызықсыз немесе қызықты екенін түсінесіз.

Оқытушы Vyacheslav Bairamov
Нарративті дизайнға кіріспе
Бұл курс сізге қалай үйретеді: ойыныңыз үшін тартымды оқиға жазу, қызықты, түрлі-түсті ойын әлемін ойлап табу, терең білім, қызықты монстерлер және жарқын кейіпкерлер жасау, тіпті ойында сюжеттік режим жоқ болса да.

Оқытушы Vyacheslav Bairamov
Unreal Engine негіздері
Бұл курс студенттерді Unreal Engine 5 негіздеріне таныстырады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттерде әртүрлі жанрлардағы үш ойын және Unreal Engine-де жұмыс істеудің анық түсінігі болады.

Оқытушы Almaskhan Baimyshev
Геймификация және ойын зерттеулері
Осы курста біз видео ойындардың қоғамға, білімге және бизнеске қалай әсер ететінін қарастырамыз. Геймификация мен серьезді ойындар дегеніміз не? Бұл курс, видео ойындар туралы теориялық түсіндірмелерді қамтитын, видео ойындар индустриясының астарында не жатқанын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді: неліктен біз оны ойнаймыз, неліктен біз оны жасаймыз және неліктен біз оны зерттейміз.

Оқытушы Alexandra Knysheva
Unity негіздері
Бұл курс студентті ойын жасаудың барлық кезеңдерінен, идеядан бастап Unity движегінде оны іске асыруға дейін үйретуге арналған. Курс барысында студенттер екі қарапайым мини-ойындарды әзірлей отырып, Unity движегінің негіздерін үйренеді.

Оқытушы Dmitry Tuchashvili
Кеңейтілген Unity
Бұл курс біздің Unity негіздері бағдарламамыздың жалғасы болып табылады және Unity-де ойын жасаудың негіздерімен таныс адамдарға арналған. Кеңейтілген Unity бағдарламасында студенттер ойын әзірлеудің білімін тереңдете отырып, движоктің күрделі техникалары мен құралдарын меңгереді. Студенттер Unity ортасында күрделі деңгейдегі міндеттерді шешу қабілеттерін көрсететін кешенді жобаларды жасайды. Бұл курсты оқу үшін Unity негіздері курсын сәтті аяқтау қажет.

Оқытушы Dmitry Tuchashvili
Кеңейтілген UE5
Кеңейтілген UE5 - бұл Unreal Engine негіздері курсының жалғасы және Unreal Engine 5-пен жұмыс істеудің білімі мен дағдыларын кеңейтуге ниет білдіргендер үшін арналған. Бұл курс студенттерді ойын әзірлеудің алдыңғы қатарлы аспектілеріне батырады. Курс барысында студенттер екі ірі жоба үстінде жұмыс істей отырып, UE5-тің қуаты мен мүмкіндіктерін терең түсінуге мүмкіндік беретін жобалар жасайды. Бұл курсты оқу үшін Unreal Engine негіздері курсын сәтті аяқтау қажет.

Оқытушы Almaskhan Baimyshev
Объектілерді модельдеу
Бұл тректің бірінші пәні CG-дегі жаңадан бастаушыларға арналған. Бұл интерьер объектілері, ойын объектілері және полигональды модельдеудің негіздерін қамтиды. Текстуралар мен шейдерлер жасау, ойын ассеттері үшін PBR текстуралаудың негіздері мен қолмен боялған техникаларды зерттеу кіреді. Объектілер мен көріністерді жарықтандыру техникалары да қамтылады. Курста дайын модельдерді Unity-ға экспорттау және импорттау, сондай-ақ Autodesk Maya Arnold-да ішкі көріністерді рендерлеу бар.

Оқытушы Yuliya Sutchenko
3D кейіпкерлер дизайны
Бұл курс Autodesk Maya бағдарламалық қамтамасыз етуін пайдалана отырып, модельдеуден, текстуралаудан бастап кейіпкерлерді анимациялауға дейінгі 3D-кейіпкер жасаудың негізгі процесін қамтиды. Студенттер өз кейіпкерлерін әзірлей бастайды, оларды 3D-бағдарламаларда модельдейді, олардың UV карталарын жасайды, 3D coat және Substance Painter бағдарламаларын пайдалана отырып текстуралар жасайды, содан кейін кейіпкерлерді орнату процесін, яғни риггинг және скиннинг жасайды, одан кейін олар мультфильмдер немесе ойындар үшін кейіпкерлерді анимациялауды үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер өз кейіпкерлерімен қысқа анимациялық роликтер жасай алады. Сонымен қатар, студенттер Unity ойын движогіне анимацияланған кейіпкерлерді қалай пайдалану және экспорттау керектігін үйренеді.

Оқытушы Yuliya Sutchenko
AR / VR
Бұл курс бағдарламасы AR немесе VR өнімдерінің идеяларын дамытудан бастап аяқталған кезеңдерін қолдауға дейінгі бүкіл жобаны қамтиды. Студенттер VR және AR технологиялары нарығының қалай жұмыс істейтінін, жобалық құжаттаманы қалай жүргізу керектігін үйренеді, VR қосымшаларын және олар үшін өнерді әзірлеу тәжірибесін алады. Оқыту процесі нақты AR, VR жобаларын әзірлеу сияқты ұйымдастырылған. Алдымен студенттер бірнеше жағдайларды талдап, клиенттің тапсырмалары үшін идеяларды қалай қалыптастыру керектігін үйренеді. Одан кейін өз AR, VR бағдарламаларын жасауға және олардың бөліктерін әзірлеу мен бағдарламалауға кіріседі. Курс аяқталғанда курсқа қатысушыларда өздерінің AR немесе VR жобалары болады.

Оқытушы Yuliya Sutchenko
VFX
"Визуальдық эффектілер" пәні үшөлшемді физиканы, мысалы, жарылыстар, динамика, маталар мен суды модельдеуді қамтиды. Студенттер Autodesk Maya, плагиндер және MEL, Python тілдеріндегі бағдарламалау сценарийлерін пайдалана отырып, үшөлшемді әлемде нақты физиканы қалай модельдеу керектігін үйренеді.

Оқытушы Yuliya Sutchenko
Кино өндірісі
Бұл пән бейне өңдеудің, рендерленген кадрлар тізбегін жинақтаудың, бейнені монтаждаудың, нақты түсірілімді 3D-графика және VFX эффектілерімен біріктірудің, 2D-анимация жасаудың пост-продакшн кезеңін қамтиды. Курс мазмұны бейне жасау және кадрлармен жұмыс істеудің негізгі процесінен, мысалы, жасыл экран немесе 3D-трекинг сияқты кадрлармен жұмыс істеуден тұрады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер танымал бейнеклиптер мен қозғалысты графикамен анимация жасай алады.

Оқытушы Yuliya Sutchenko
Дипломдық жоба
Сіз ҚБТУ-да видео ойындарды әзірлеу және зерттеу тақырыбы бойынша диплом жұмысыңызды жаза аласыз.
Ойын дамытудағы магистрлік жол
Магистратурадағы 'Бағдарламалық инженерия' бағдарламасы негізінде
Жеделдетілген Unity Game Engine
Бұл курс Unity движегінің барлық негізгі функцияларын және ойын жасау үшін қажетті C# бағдарламалау принциптерін қамтиды. Студенттер бастапқыда бар жобаларға функциялар қоса отырып, нақты өнеркәсіпте қолданылатын құрылым мен жұмыс процесін үйренеді. Компьютерлік графиканың принциптерін зерттеу арқылы олар ойындарын оптимизациялайды, бұл оларға деңгейлерді шығармашылықпен жобалауға көбірек мүмкіндіктер ашады. Объектіге бағдарланған бағдарламалау аспектілері, SOLID принциптері және бірнеше жобалау үлгілері күрделі жүйелер мен ойын архитектурасын жасау үшін қолданылады. Студенттер концепцияны әзірлеуден бастап ойынды жариялауға дейінгі ойын әзірлеудің барлық кезеңдерін қамтитын өз жобаларын жасайды.

Оқытушы Dmitry Tuchashvili
Жеделдетілген Unreal Engine
Бұл курс студенттерді Unreal Engine (UE 5) движегінде ойын жасаумен таныстыруға бағытталған. Негіздерден бастап күрделі тақырыптарға дейінгі бұл жеделдетілген курс студенттерге UE5 туралы толық түсінік береді, оның ішінде редакторды пайдалану, UE5-тің кіріктірілген жүйелері мен компоненттерін пайдалану, сондай-ақ Blueprints бағдарламасында бағдарламалау кіреді. Курс соңына қарай студенттер Unreal Engine-де жақсы білім алады және өз портфолиосына қосу үшін екі ойын жобасын аяқтайды.

Оқытушы Almaskhan Baimyshev
Ойын графикасын бағдарламалау
Бұл курс компьютер ойындарының ең маңызды техникалық аспектілерінің біріне - графиканы рендерлеуге арналады. Студенттер әртүрлі рендерлеу конвейерлерінің барлық кезеңдерін, графикалық процессорда есептеулер үшін жазылған бағдарламалардың артықшылықтары мен шектеулерін зерттейді. HLSL, Shaders және Unity engine-де Shader Graph арқылы өз шейдерлерін жасау арқылы олар сахна объектілеріне жарықтың әсерін басқара алады. Түстердің математикасын шығармашылықпен қолдану арқылы студенттер реалистік және стильдік бейнелеу әсерлеріне қол жеткізе алады. Графика қалай жұмыс істейтінін түсіну әртүрлі платформалар үшін ойындарды оптимизациялаудың жаңа жолдарын ашады.

Оқытушы Dmitry Tuchashvili
Ойын жүйелерін бағдарламалау
Бұл курс ойындар жасауда кеңінен қолданылатын бірқатар жүйелер мен құралдарға арналған. Олардың кейбіреулері, мысалы, процедуралық генерация және анимация құралдары, даму кезеңінде пайдалы. Басқалары, мысалы, көп ойыншылы және жасанды интеллект, ойынды әртүрлі және тартымды етуге көмектеседі. Мұндай жүйелерді жасаудың көптеген жолдары бар, және бұл курста олардың кейбіреулері қарастырылады. Семестр бойы студенттер бұл жүйелер туралы түсінік алады және оларды ойын жобасында жүзеге асырады. Курс Unreal Engine негізінде өткізіледі.

Оқытушы Almaskhan Baimyshev
XR (AR/VR)
Бұл курс кеңейтілген шынайылық (AR) және виртуалды шынайылық (VR) қосымшаларын жасау үшін қолданылатын негізгі қағидалар мен құралдарды қамтиды. AR-ді зерттеу кезінде студенттер белгілерге негізделген және белгісіз жүйелердің қалай жұмыс істейтінін біледі, бетті бақылауды қолданатын маскалар жасайды, әрекеттесу элементтері бар және жоқ бірнеше жобаларды әзірлейді. VR бөлігі батырудың ерекшеліктеріне және мүмкін қауіптеріне арналады.

Оқытушы Dmitry Tuchashvili
Ойын қозғалтқыштарының архитектурасы
Бұл курстың мақсаты - ойын движегінің ішкі жұмысын ашу. Студенттер ойын движегін құрайтын және ойынды іске қосуға мүмкіндік беретін барлық жүйелермен (мысалы, графикалық движок, файлдық жүйе, енгізу жүйесі) танысады. Ойын движегінің жүйелері мен процестерінің теориялық негіздері Unreal Engine және Unity3D-де практикалық мысалдармен нығайтылады. Курс соңына қарай студенттер ойын движегінің қалай жұмыс істейтінін толық түсінеді.

Оқытушы Almaskhan Baimyshev
Ойын бағдарламалау үлгілері
Видеоойын жасау - күрделі және қорқынышты міндет. Ойын идеясын сынау үшін прототипті жинау салыстырмалы түрде оңай болғанымен, осы ойынды жетілдіру және сылап-сипау - оңай емес. Ойындардың мөлшері өскен сайын олардың күрделілігі геометриялық прогрессияда артады. Адам миының қабылдай алатын деңгейлерде күрделілікті сақтау үшін ойындарды жасаудағы айрықша тәсілдер мен әдістер (сондай-ақ үлгілер деп аталады) бар, бұл бағдарламалау процесін айтарлықтай жеңілдете алады. Бұл курста ойын бағдарламалау үлгілерінің әртүрлілігі қарастырылады, олар ойындарды жасауды біршама жеңілдетеді. Курс соңына қарай студенттер бұл үлгілерді жайлы пайдалана алады және олардың өздерінің резюмелеріне қосатын екі ойын жобасы болады.

Оқытушы Almaskhan Baimyshev
Магистрлік диссертация
Сіз ҚБТУ-да видео ойындарды әзірлеу және зерттеу тақырыбы бойынша магистрлік диссертация жаза аласыз.
Алматы қ., Төле би көшесі 59 (ҚБТУ), 47 аудитория